maandag 1 december 2014

Kerstster Dutch Dobadoo

Hallo allemaal,

Hier een gezellige kerstkaart. Die ik gemaakt heb voor het design team van Creamiep.
Het papier wat ik heb gebruik is van Maja design en het blokje van Maja.
Ik vind het design papier van Maja toch zo mooi!
De kaart zelf heb ik gemaakt met de ster van  Dutch DooBaDoo die heeft dus verschillende maten die je ermee kan maken zoals je ook zie in mijn kaart.
Het Engeltje is van Joy.
Verder natuurlijk cardstock gebruikt.

De ster links onder is van Memory box.


De kleine bloemetjes zijn de Roll up rose van Joy. 
Ik vind deze ook zo leuk.

De meeste artikelen die ik heb gebruikt zijn te koop
 in de internetwinkel van Creamiep.

Iedereen een hele fijne week toegewenst en veel knutselplezier.

groetjes José



Geen opmerkingen:

Een reactie posten